Трябва ви уеб хостинг? Разгледайте предложенията на ICDSoft.

Web hosting from ICDSoft.

Това не е платена реклама. Безплатна е. Макак така безплатна? Защо?

Харесвам собственика на тази фирма, той ползва част от печалбата ѝ за редица благотворителни инициативи.

Защо някоя жена би предпочела мен?

Пуснах публикация във Фейсбук, че краудсорсвам намирането на жена:

Реших да краудсорсна намирането на жена.

Ако някой ми намери подходяща жена ще му дам 1000 лева.

Шансът да спечелите 1000 лева така е малък. Може би е близко до шанса да спечелите 1000 лева от търкане на билетчета. Но в този случай не плащате за билетче.

Аз съм много претенциозен и предупреждавам, че шансът някоя жена да ми хареса и тя да хареса мен е малък.

Предпочитам бъдещата ми жена да е на около 25 години (20-30 години, но може и извън този диапазон, ако има привлекателни качества).

Трябва да е непушачка, да не е наркоманка. Докато е бременна и кърми да не пие алкохол.

Да не вярва в налудничави неща като антиваксърство, да яде месо (да не е веганка).

Разбира се, че парите няма да ги дам веднага, а след като е сигурно, че съм си намерил подходяща жена - след като жената роди дете от мен.


Защо в критериите си за избор не споменавам и други неща?

Някои от най-важните неща се отнасят към бъдещето. Но бъдещето е неопределено. Не можем предварително да го знаем. Важно е разбира се партньорът да се държи отговорно (в бъдещето), да се държи интелигентно (в бъдещето), да обича (в бъдещето), да бъде грижовен (в бъдещето).

Това, което предлагам е пропорционално на това, което търся в значителна степен

Търся жена, която не пуши цигари. Аз също не пуша цигари.

Предпочитам жена, която не пие алкохол (задължително да е съгласна да не пие, докато е бременна). Очевидно не мога да кажа за себе си, че не пия, докато съм бременен. Но аз не пия алкохол изобщо.

Търся жена, която не вярва в глупости (плоска земя, хомеопатия, астрология). Аз се старя да не вярвам в глупости - знам, че земята е кръгла, разпознавам астрологията като псевдонаука, разбирам, че хомеопатията работи колкото плацебо (няма как 1 молекула или 0 молекули от активното вещество да имат някакъв ефект).

Защо жената, която евентуално харесам, ще хареса мен?

Най-важната причина да бъда харесан е това, че имаме общи възгледи за някои важни неща.

Тоест основната причина аз да харесам жената е аналогична на причината, поради която и тя ще ме хареса.

Умението да се разграничават научните хипотези и теории от наукообразните (проблемът за демаркацията) за мен е важно. Примери за псевдонаучни измами са хомеопатията, теорията на плоската земя, антиваксърството, астрологичните прогнози.

Решенията, които взимаме влияят на това, което се случва в бъдещето. Не приемам оправдания като „ще стане каквото е писано“ за взимане на лоши решения.

Убеден съм, че наркотиците са сериозна заплаха за качеството на живота. Затова не пуша цигари и не пия алкохол. Дори и редовното консумиране на малко количество алкохол води до намаляване на интелектуалните възможности. Според мен добър начин за предпазване от пристрастяване към наркотици е да не се приема първата доза. До сега няма случай на наркоман, който не е приемал нито една доза (с изключение на бебетата, родени от жени наркоманки).

Имам възможност да предложа на бъдещата ми жена да покривам семейните разходи. Но ако тя предпочита да ходи на работа нямам нищо против (уточнявам това, защото някой може да разбере погрешно, че ще изисквам от нея да стои вкъщи и „мястото на жената е в кухнята“).

Не споделям традиционните семейни ценности, в съответствие с които мъжът трябва да бие жената и жената трябва да му слугува (след като се прибере от работа да се занимава и с всички домашни задължения, които традиционно са женска работа - чистене, готвене, приготвяне на салата и ракийка за мъжа, пране и кърпене на мръсните чорапи на мъжа, мъкнене на вода от кладенеца и т.н.).


Коментари

  1. Жал ми е да го кажа, но може би си пропуснал момента. Не ти подхожда 25 годишна, а ти на нея още по-малко. Според мен трябва да се радваш, ако попаднеш просто на нормална жена, която е видимо здрава - тя ще изглежда добре. За да няма изброяваните от теб недостатъци, които са присъщи на празноглавите и суетни безделници - тя просто трябва да е работлива. Търси я в готварски или хендмейдърски групи :) Звучи тъпо, но това е така. Само със съзидателни хора се живее.

    ОтговорИзтриване
  2. Харесват ми постингите Ви в някои ФБ групи. Но се съмнявам, че ще успеете по този начин - това са Ви го казали и много други.

    Бил съм във Вашето положение, но решението, което преди години взех бе различно - да се срещам с възможно най-много жени. По принципа на пробата и грешката намерих работещо решение. Сега имам три деца, които придават смисъл на оставащите години от живота ми. Но да срещна правилния човек отне адски много време и енергия. А Вие явно искате да си спестите това усилие. Съмнявам се, че сте избрали правилната стратегия. Но Ви желая успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Фокусирайки се върху това да не се набуташ с някоя "некачествена стока", изброявайки какво не ОК в един човек/жена - просто си спъваш късмета, познанията ти за живота са само емпирични - неслучайно границата между квантова физика и метафизика е трудно определима -G.G-

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По "емпиричен път" ще рече чрез практика, опит и т.н.

      Изследванията за вредата от алкохола и цигарите са доказани както по емпиричен път, така и са обяснени теоретично (защо се случват).

      Защо да не се доверя на множеството доказателства за това как цигарите и алкохола увеличават риска от раждане на дете с увреждания?

      Изтриване
  4. харесваш ли момчета?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Харесвам млади и красиви жени. Момчетата нямат шанс.

      Изтриване
  5. Излез от образа на либертарианско снобче и жените няма да са проблем.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Финансовите услуги и червената лента

Да спрем банковия и картовия лобизъм

Знаеш ли какви промени в законите ти готвят? Готов ли си да се подчиняваш на господарите си?

Ново! От 2023 година! Нашите законотворци (които изобщо не взимат пари за писане на закони) пак пишат промени в закон по много подозрителен начин. Промените са "скрити" в края на проект за закон, в заглавието на който се твърди, че ще се изменя ДОПК. Обаче се оказва, че това не е съвсем така - променят се и други закони...

Опитват да вкарат промени, които само до преди месеци не успяха! Дали този път ще успеят да гласуват в интерес на тесен кръг лица?

Демокрацията работи само ако гражданите се интересуват какви закони смятат да се гласуват в Народното събрание. Също така, за да работи демокрацията, се налага и народните представители да са наясно с това, което гласуват.

Да спрем банковия лобизъм!

Популярни статии

Проблемът с амплитудно модулираната светлина и ползването на широчинно-импулсна модулация за регулиране на яркостта на светлинни източници

За вредата от озонаторите и йонизаторите на въздух

Снимане на публични и обществени места - правни аспекти

Работи ли стратегията за избягване на данъка върху дивидентите, изплатени от публично търгувани компании, чрез продажба и последваща покупка на акциите?

По-лоша частна пощенска услуга от Български пощи? Запознайте се с услугата „пощенско писмо“ на Еконт

Политиците пак заговориха, че щели да създават работни места

Ремонт на печка духалка (ремонтирана преди това неправилно от неизвестен майстор)

Проблемът със ширината на обувките - носенето на нормални обувки води до деформиране на ходилото и бунион

Данък върху финансовите транзакции

Блогове

Още, още блогове

Още блогове

Всички публикации в блога (цъкни тук за да се отвори архива)

Показване на още