Не си поръчвайте карта на BOB (услуга на Мтел) онлайн!

Аз направих тази грешка. Поръчах картата на 11-ти януари. Получих по електронната поща потвърждение:

Здравейте Валентин Стойков,

Вашата поръчка с номер 75455 е потвърдена.

Благодарим Ви, че избрахте да използвате услугите на електронния магазин на bob!

Вашата поръчка е изпратена за обработване! Можете да очаквате потвърждение за точната дата на доставка чрез обаждане или email в рамките на 2 работни дни. Доставката ще бъде извършена експресно според работното време на куриерска фирма Speedy.

Преди потвърждението на доставката на поръчаните от вас услуги, ще направим и внимателна проверка за това дали отговаряте на условията за конкретната промоция, която сте избрали.

С уважение

Екипът на Боб

Отидох на 16-ти януари в офиса на Мтел, където зададох да бъде доставена поръчката (при поръчване се избира дали куриер да достави поръчката в офис на Спиди, до вашата врата или в офис на Мтел - аз избрах да се достави в офис на Мтел, защото ми е по-удобно).

Там ми казаха, че такава поръчка не е идвала, провериха нещо, не им излезе в компютъра и ми предложиха да ми дадат картата веднага (след като подпиша съответните бумаги). Подписах бумагите и си взех картата.

Оказа се, че поръчването онлайн и чакането да ви пратят потвърждение по електронната поща кога точно ще ви дойде пратката е безсмислено. Можете просто да отидете в офис на Мтел и да си вземете картата веднага. (Имаше и някакви тениски, които ви дават, ако поръчате онлайн. Такива не ми дадоха като си взимах картата директно от офиса на Мтел, не съм и питал.)

Формулярът им за обратна връзка на сайта не работи - вади съобщение за грешка, че телефонният номер е невалиден.

Служителят в офиса на Мтел беше така любезен, след като го помолих, да провери дали новият ми номер е публикуван някъде в Интернет (защото някои хора пускат обяви в сайтовете и после ги мързи да ги изчистят като вместо това си сменят номера). Номерът го нямаше, да се надявам, че го няма в Olx и други подобни сайтове, които маскират номерата с JavaScript така, че да не излизат в резултатите.

Коментари

Популярни статии

Търся си приятелка

Съществуват ли наистина мемите? Истински „неща“ ли са или измишльотина на шарлатани (подобно на чакрите, аурите и рептилите, дегизирани с човешка кожа)? Лоши ли са психическите вируси?

За вредата от озонаторите и йонизаторите на въздух

Как да решим проблема с обувките лесно – просто си купете с няколко номера по-големи обувки и сложете един или повече слоя допълнителни стелки

За вредата от позитивното мислене (положителното мислене) - какво мислят истинските психолози по въпроса

Мислените линии между мен и не-мен

Снимане на публични и обществени места - правни аспекти

Блогът на Григор Гачев

Блогът на Майя Маркова

Блогът на Петър Стойков

Блогът на Begem0t

Блогът на Димитър Кръстев

Книголандия

Блогът на Александър Бизарски (Sparx)

Блог за книги

Блогът на chitanka.info

Блогът за икономика

Институт за пазарна икономика

Блог на Институт за радикален капитализъм "Атлас"

Пещерата на неандерталеца

Още блогове

Всички публикации в блога (цъкни тук за да се отвори архива)