Не си поръчвайте карта на BOB (услуга на Мтел) онлайн!
Аз направих тази грешка. Поръчах картата на 11-ти януари. Получих по електронната поща потвърждение:
Здравейте Валентин Стойков,
Вашата поръчка с номер 75455 е потвърдена.
Благодарим Ви, че избрахте да използвате услугите на електронния магазин на bob!
Вашата поръчка е изпратена за обработване! Можете да очаквате потвърждение за точната дата на доставка чрез обаждане или email в рамките на 2 работни дни. Доставката ще бъде извършена експресно според работното време на куриерска фирма Speedy.
Преди потвърждението на доставката на поръчаните от вас услуги, ще направим и внимателна проверка за това дали отговаряте на условията за конкретната промоция, която сте избрали.
С уважение
Екипът на Боб
Отидох на 16-ти януари в офиса на Мтел, където зададох да бъде доставена поръчката (при поръчване се избира дали куриер да достави поръчката в офис на Спиди, до вашата врата или в офис на Мтел - аз избрах да се достави в офис на Мтел, защото ми е по-удобно).
Там ми казаха, че такава поръчка не е идвала, провериха нещо, не им излезе в компютъра и ми предложиха да ми дадат картата веднага (след като подпиша съответните бумаги). Подписах бумагите и си взех картата.
Оказа се, че поръчването онлайн и чакането да ви пратят потвърждение по електронната поща кога точно ще ви дойде пратката е безсмислено. Можете просто да отидете в офис на Мтел и да си вземете картата веднага. (Имаше и някакви тениски, които ви дават, ако поръчате онлайн. Такива не ми дадоха като си взимах картата директно от офиса на Мтел, не съм и питал.)
Формулярът им за обратна връзка на сайта не работи - вади съобщение за грешка, че телефонният номер е невалиден.
Служителят в офиса на Мтел беше така любезен, след като го помолих, да провери дали новият ми номер е публикуван някъде в Интернет (защото някои хора пускат обяви в сайтовете и после ги мързи да ги изчистят като вместо това си сменят номера). Номерът го нямаше, да се надявам, че го няма в Olx и други подобни сайтове, които маскират номерата с JavaScript така, че да не излизат в резултатите.
* * *
След време когато реших да си прекратявам договора се оказа, че договорът ми е срочен, въпреки че служителят ме увери, че е безсрочен (каза, че нямало нужда да слагам отметка, че договорът е безсрочен, той щял да въведе в системата какъв е договорът).
Внимавайте когато подписвате - трябва и на двата екземпляра да слагате отметка и внимателно да проверявате датите, които са споменати.
Коментари
Публикуване на коментар